O nás
Děkujeme, že jste zavítali na naše stránky. Pokud jste si zamilovali orientální styl, jógu, či samotnou Indii věříme, že na našich stránkách najdete to, co hledáte. Najdete u nás originální bytové doplňky dodávané přímo z Indie. Nechybí ani pomůcky na jógu či relaxační a rehabilitační příslušenství od špičkové české firmy Yate.
Fakturační adresa:
Emandala.cz
Lucie Petranyiová
Ulice: Gagarinova 753
Město: Liberec 6
PSČ: 460 07
IČ: 03375510
Kontakty:
Mobil: +420 739 459 530
E-mail: info@emandala.cz
Bankovní spojení:
Č. účtu: 670100-2212050527/6210
Není plátce DPH
Doprava a platba
Česká republika
Metoda doručení | Předpokládaná doba doručení | Platba předem | Platba dobírkou |
![]() |
48 hodin | 125 Kč | 155 Kč |
![]() |
48 hodin | 79 Kč | 109 Kč |
![]() |
24 hodin | 110 Kč | 140 Kč |
Slovensko
Metoda doručení | Předpokládaná doba doručení | Platba na účet předem | Platba dobírkou |
![]() |
48 hodin | 4,93 € | 6,08 € |
Zásilkovna (dodání do 2 pracovních dnů od expedice)
Vyzvedněte si Vaše zboží na více než 800 místech vrámci ČR.
Česká pošta (dodání do 3 pracovních dnů od expedice)
Kurýrní služba DPD (dodání do 3 pracovních dnů od expedice)
Kurýr Vám přinese zboží přímo domů. Před dodáním Vás kurýr bude informovat přes SMS a můžete se s ním domluvit na čase, který Vám bude nejlépe vyhovovat. V případě, že Vás kurýr nezastihne poprvé, druhý pokus o doručení je zdarma.
Jaké jsou možné způsoby platby?
Při objednávce máte možnost volby Vámi vyhovujícího způsobu úhrady:
a) platba na účet – klasická platba na č. účtu zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku
b) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky doručovateli
Obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.
V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení (100 Kč). Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.
V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.
6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme
Česká pošta
a. dobírkou – 155,- (hotovostní platba při převzetí zboží)
b. platbou bezhotovostní – 125,- (online platba kartou, převodem na účet : 670100-2212050527/6210, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)
Zásilkovna CZ
a. dobírkou – 79,- (hotovostní platba při převzetí zboží)
b. platbou bezhotovostní – 109,- (online platba kartou, převodem na účet : 670100-2212050527/6210, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)
DPD
a. dobírkou – 140,- (hotovostní platba při převzetí zboží)
b. platbou bezhotovostní – 110,- (online platba kartou, převodem na účet : 670100-2212050527/6210, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)
Zásilkovna SK
a. dobírkou – 129,- (hotovostní platba při převzetí zboží)
b. platbou bezhotovostní – 99,- (online platba kartou, převodem na účet : 670100-2212050527/6210, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce)
7) DODACÍ LHŮTA
1. Zboží expedujeme do 7 pracovní dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
8) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme ZDARMA za jiné formou výměnného balíčku.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu:
Emandala.cz, Lucie Petranyiová, Americká 674/51, 46007, Liberec 3
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informace o zákaznících jsou zpracovávané v souladu se zákonem č. 428/2002 Z. z. o ochraně osobních údajů, v platném znění. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním osobních údajů v databáze provozovatele až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním doručeného na adresu sídla prodávajícího nebo na email info@emandala.cz, osobní údaje kupujících provozovatel neprodává žádné další osobě, výjimku tvoří externí dopravci, kterým jsou osobní údaje předávané za účelem splnění objednávky.
Kupující souhlasí se zasíláním newsletteru na uvedenou emailovou adresu, toto potvrdí kliknutím před odesláním objednávky. Tenhle souhlas může kupující kdykoli odvolat, a to prostřednictvím linku nacházejícího se na konci každého newsletteru.
11) BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
1. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.
2. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.
3. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.
4. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.
5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
6. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.
Zákony a předpisy:
– zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
– zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů